הצוות שלנו

אפרת יפת

אפרת יפת

מדריכת כושר ותנועה

עיצוב דינמי : אימון המשלב עבודה אירובית, חיטוב וחיזוק הגוף - זהו השילוב המושלם להצרת היקפים, הורדה במשקל וחיטוב הגוף. עבודה אינטנסיבית המשלבת פעילות בתנועה בעמידה ופעילות על המזרן, בשילוב אביזרים כגון: משקוליות-ידיים, גומיות וכדור קטן. האימון מורכב מ-25-30 דקות עבודה אירובית ואנאירובית בה מעלים את הדופק בהדרגה ומעוד 15-20 דקות עבודה אנאירובית על מזרן והורדת הדופק. האימון מותאם לכל מתעמלת על פי הקצב ודרגת הקושי המתאימים לה. כושר ותנועה לילדים: (3-7) פעילות גופנית לילדים חשובה כמו למבוגרים ויש לעודד אותם כבר מגיל צעיר לעסוק בענפי ספורט שונים שקרובים לליבם. העיסוק בחוגי-ספורט צריך להיעשות מתוך הנאה ולא מתוך כורח!!! שיעור המשלב עבודה אירובית, כוח מתפרץ, כוח, גמישות, שיווי משקל ולימוד מושגי יסוד בתחום החינוך הגופני תוך כדי משחקים חויתיים ותרגולים שונים. אימון הכושר תורם לבריאות הגוף ולחיזוקו, מסייע לריכוז, לשליטה עצמית, ליציבה נכונה ומעלה את הביטחון עצמי של הילד.

אפרת יפת
צילה דוברובסקי

צילה דוברובסקי

מדריכת התעמלות

טיפוח יציבה: בשיעור זה עובדים על איזון פלג גוף עליון ופלג גוף תחתון בשילוב ליקויי גב. התעמלות במים: ספורט במים רדודים מתאים לגיל השלישי, במים הכוח ההדראולי משפיע על הגוף, אין פגיעות וזעזועים במקומות רגישים. התעמלות דינאמית: מותאם לגיל השלישי, משפר סיבולת לב ריאה ועושה מצב רוח טוב! התעמלות כיסא: התעמלות בעזרת כיסא מאפשרת גם לאנשים שאין באפשרותם להתאמן בשכיבה או בעמידה לבצע פעילות ספורטיבית. צפיפות העצם: בשיעור זה נעבוד על חיזוק מסת שריר, עבודה על שיווי משקל, שיפור גמישות ותנועתיות.

צילה דוברובסקי
ארקדי קורול

ארקדי קורול

מורה לציור ואייקידו

שיעור ציור - מקנה פיתוח חוש ציור, קורדינציה, יצירתיות ומפתח את החשיבה. בחוג נלמד לצייר ציורים במגוון טכניקות וכלים מגוונים. שיעור ציור למבוגרים - החוג מלמד לצייר ציורים ברמה עולמית ומאפשר ליצור ציור מהדמיון, תמונה או מכלים חזותיים. השיעורים מתקיימים בכיתה קטנה ויחס אישי לכל משתתף ובאווירה המאפשרת יצירתיות ופיתוח הדמיון.

ארקדי קורול
אנה פורמן

אנה פורמן

מדריכה זומבה

שמי אנה פורמן - מדריכת הזומבה שלכם! לא משנה אם רקדתם בעבר או לא, כולם! אבל כולם מצליחים מיד ובקלות בשיעורי ZUMBA מכיוון שאין צורך בנסיון קודם בריקוד. זומבה - ZUMBA, משלבת כמה מעקרונות הבסיס של אימון אירובי, אימון אינטרוולים ואימון התנגדות כדי למקסם שרפת הקלוריות ולחטוב את הגוף!! * זה כייף * זה שונה * זה יעיל אז אני מחכה לכם בסטודיו בהתרגשות רבה! נתראה ב SUMBA FITNESS - PARTY

אנה פורמן
מירב אלישע

מירב אלישע

אימון פונקציונלי + פילאטיס קלאסי

מה זה אימון TRX ? אימון trx הוא אימון שיכול להתאים כמעט לכל מתאמן ומתאמן לפי רמת הכושר והיכולת הגופנית שלו. באימון זה מגיעים לכל שריר ושריר בגוף, הן בשרירים הגדולים והקטנים וכלה בשרירים הפנימיים שהם שרירי הליבה. כמו כן, באימון trx ניתן לשלב עם העבודה האנאירובית גם עבודה אירובית וכך להגדיל את רמת הקושי של האימון ולהפוך אותו לפונקציונאלי. האימון משולב במוסיקה קצבית ההופכת את האימון לכיפי, שמח וזורם הכי חשוב- אימון trx עוזר לשריפת שומנים גם בזמן מנוחה מעבר לשריפת הקלוריות באימון עצמו !

מירב אלישע
עודד אלוני

עודד אלוני

מדריך טיי-צ'י

תרגול הצי קונג והטי-צי יוצר קואורדינציה בין יציבה – תנועה – גמישות -נשימה – שיווי משקל וקצב, מאפשר רמת אנרגיה גבוהה ושיפור משמעותי בכושר הגופני. זוהי מדיטציה בתנועה שבעיקרה ויסות גלי המוח עם האברים הפנימיים ומערכת המרידיאנים של הרפואה הסינית. כמו גם, זו אומנות לחימה.

עודד אלוני
אורטל גולדשמיד

אורטל גולדשמיד

פלדנקרייז

שיעורי פלדנקרייז הם שיעורי תנועה קבוצתיים העוזרים לחזרה לתנועה טבעית, הזדקפות ללא מאמץ, גמישות, חיוניות ושחרור מכאבי גב כרוניים וממתח. מומלץ בכל גיל, בעבודתי אני רואה עד כמה תנועה קשובה ואיכותית משפרת את המודעות העצמית, את הנשימה והיכולת להירגע. השיטה מאפשרת לנו לחזור להיות סקרנים, ללמוד מיומנויות חדשות, להיות נוכחים בגופנו ולשפר את איכות החיים.

אורטל גולדשמיד
יעל גילבוע

יעל גילבוע

מדריכת ריקודי בטן

מורה, מנחת סדנאות ריקוד ותנועה, כוראוגרפית ומרצה אין דבר שאני אוהבת יותר מאשר להרקיד אנשים כי אין שמחה גדולה יותר משמחת הריקוד! הסיסמא שלי "להעיר את הגוף להעיר את הנשמה" היא קו מנחה בשיעורים שאני מעבירה, כשאני מחברת יכולת אמיתית להפעיל, לגרום לעניין, להרקיד ובעיקר לשמח!

יעל גילבוע
ולדימיר רויאך

ולדימיר רויאך

מדריך יוגה האטה

ולדימיר לומד ומלמד יוגה כ - 40 שנה! למד יוגה מהמסטרים הגדולים מאמריקה, רוסיה, הודו, פריז ועוד. בשיעור אנחנו לומדים ריכוז, הרפיה, גמישות, תזונה ועוד. השיעור מועבר בצורה מקצועית מאוד וחווייתית בליווי מוזיקה נעימה עם המון מצב רוח טוב דרך מעולה להתחיל את היום!

ולדימיר רויאך
רבקה רז

רבקה רז

ריקודי עם

מטפלת ומורה רב תחומית בעלת ידע במגוון שיטות ריפוי פיזי וריגשי בדרך הטיבעית. רוב השיטות מבוססות על כך שלגוף יש את הידע לרפא את עצמו כשאדם מאוזן, רגוע ובעיקר שמח. בקאנטרי ספורט לנד חדרה

רבקה רז
ליטל בהרב

ליטל בהרב

מדריכת שיקום לב, עיצוב וחיטוב

בוגרת מכון ווינגייט, מומחית בהתעמלות מבוגרים, תנועה משקמת, פילאטיס, אירובי, עיצוב חיטוב ועוד. פעילה בתחום הספורט מעל 25 שנים, השיעורים שליטל מעבירה מלווים במוזיקה ואביזרים שונים, עובדים על שיווי משקל, חיזוק שרירים, סיבולת לב ריאה, טווחי תנועה, מפרקים ועוד.

ליטל בהרב
אירנה

אירנה

מדריכה שיקום לב בחדר כושר

אירנה עובדת עם שיקום הלב בחדר כושר על אופני ספינינג, הליכונים, אירובי, מדרגה, פעילות מזרן, סיבולת לב ריאה ועוד. לאירנה רזומה עשיר מאוד גם בתחום של חולי לב וגם בהרמת משקולות, אירנה היא אלופת העולם בהרמת משקולות נשים!! כבוד גדול!

אירנה
ניצה קרפל

ניצה קרפל

פלדנקרייז

בוגרת וינגייט.בעלת תואר בינלאומי,מוכרת ע"י העמותה לפלדנקרייז. שיטת פלדנקרייז מתאימה לכל אדם המעוניין לשמר טיווחי תנועה,להגדיל יכולות. מתמקדת בעיקר בתחום השלד והמפרקים. ייחודה המשמעותי של השיטה הוא ההתמקדות בשליטת המוח בגוף .ככל שאנחנו מתבגרים יש הכרח בשימור יכולות וחיזוקן

ניצה קרפל
דורית פולק גושן

דורית פולק גושן

התעמלות כסא + התעמלות מזרן, בונה עצם

התעמלות כסא - שימוש באביזרים שונים ובליווי מוזיקה, תרגילים בעמידה ובישיבה על הכיסא, מתיחות, עבודה על קורדינציה ושיווי משקל. התעמלות מזרן - בשיעור זה שינו שימוש במכשירים בליווי מוזיקה ישנו שילוב של יוגה, פלדנקרייז ועוד, נעבוד בשיעור זה על תרגילים למניעת כאבי גב ומפרקים, הפחתת כאבים. כמו כן, תרגילים לשיפור היציבה, קורדינציה ושיווי המשקל. בונה עצם - בשיעור זה ישנו שימוש באביזרים מותאמים ובליווי מוזיקה, בשיעור ישנה עמידה, ישיבה ושכיבה על מזרן, מטרת השיעור - מניעת והפחתת אוסטופורוזיס

דורית פולק גושן
נריה פלדש

נריה פלדש

יוגה

מורה מוסמכת לאשטנגה יוגה. מתרגלת ומלמדת יוגה כבר 12 שנה. היוגה התחילה אצלי כתחביב ומהר מאוד הפכה למקצוע. התרגול משלב בין אסאנות פיזיות, לטכניקות נשימה, הרפיה ומדיטציה. מה שמאפשר לשמור על בריאות וגמישות גופנית וגם להיות כלי מרגיע ותומך נפשית. למדתי אצל שמעון בן אבי אשטנגה ולאחר מכן אצל מיכל ירקוני. במהלך השנים השתתפתי בקורסים ובחוגים שונים

נריה פלדש
מיכאל גרוסמן

מיכאל גרוסמן

מים עמוקים

תורם בחיזוק ועיצוב הגוף עבודה מאוד טובה על שרירי הליבה של הגוף בשל המים העמוקים אימון מים עמוקים הוא אימון מאוד אינטנסיבי שמוציא את המקסימום היעילות במים היא שהיא שומרת על הגוף ומונעת פציעות ואף משקמת מפציעות בגלל הצמיגות של המים שהיא פי 800 מהיבשה. אימון מאוד מומלץ שעובד על כל הגוף עם מאפיינים פיזים סיבולתיים ואירובים

מיכאל גרוסמן
מורן דון אוזנה

מורן דון אוזנה

עיצוב ו - core

למדה במכללת וינגייט בשנת 2008 קורס מדריכי חדר כושר וספינינג. מאז, עברה קורסים והכשרות שונות, ביניהם השתלמות TRX, קורס core אצל תמי קיס וקורס מתיחות אצל ניסים זוארץ. כמו כן, עברה השתלמות בנושא התעמלות נשים בהריון ולאחר לידה. מעבירה בימי חמישי בשעה 19:15 שיעור Core. אימונים אלו משלבים עבודה על שרירי הליבה, גמישות, שיווי משקל וכח. השיטה משלבת תרגילים מעולמות היוגה הפילטיס, וכן העיצוב. שיעור זה נותן מענה לאנשים המעוניינים לשפר הפקת כח וחיזוק, יציבה, גמישות, בריאות הגב, והוא מתאים לציבור הרחב

מורן דון אוזנה
חני גרוסמן

חני גרוסמן

יוגה

מורה בכירה ליוגה הוליסטית.למדתי 3 שנות הוראה בחיפה בביה'ס -"המרכז ליוגה הוליסטית".השיטה משלבת בין היוגה הקלאסית ושיטת איינגאר, כך שהוכשרתי ללמד את היוגה בצורה מובנית, מדויקת והדרגתית, תוך כדי השימוש בעזרים: ספוג,חגורה וכו'.כך יוכל התרגול להתאים לכל מתרגל/ת באופן אישי. מעבירה את תרגול היוגה ההוליסטית בצורה פשוטה ובגובה העיניים, מתוך אהבה עצומה ליצור שינוי, הבראה וצמיחה

חני גרוסמן
נטלי כהן

נטלי כהן

אנגלית לגיל הרך

אנגלית לגיל הרך מיועד לגילאי 3-5 בחוג נלמד אנגלית בסיסית תוך שילוב משחקים, שירים ותנועה. הילדים ירכשו אוצר מילים בסיסי ותשתית ללימוד אנגלית בעתיד, המדריכה נטלי כהן מדריכה לאנגלית לילדים בגילאי בית ספר יסודי, בוגרת סמינר הקיבוצים ותכנית דוברי אנגלית שפת אם. בואו להינות איתנו מחכים לכם בסטודיו!!

נטלי כהן
מהלל לוי

מהלל לוי

אומנות לילדים

ילדים ונוער מבטאים מכלול רב של רגשות באמצעות היצירות אומנות שהם מכינים. עבודות אומנות אלו מעודדות אותם לקידום פיתוח האגו ביחס לאתגרים העומדים או שיעמדו בפניהם בחייהם. בחוג אומנות החדש לילדים הם יתנסו עם מגוון חומרים: עץ, חימר, בדים, נייר ובאמצעותם יבנו, יעצבו, יפסלו, יכיירו, ימחזרו וירכשו מיומנויות חדשות ושונות של יצירתיות, טכניות, מוטוריות, חברתיות וחושיות! אין צורך בידע או בניסיון קודם, החוג מתאים לגילאי 6 ומעלה

מהלל לוי
אסא הראל

אסא הראל

אימון מחורי לילדים

חוג אימון מחזורי לילדים הוא חוג המשלב תחנות של תרגילי כוח ותרגילים בעלי מאפיינים של פעילות אירובית, מטרת החוג הוא שיפור הכושר האירובי , חיזוק כלל שרירי הגוף ושיפור היציבה והקורדינציה, החוג יתקיים באווירה קבוצתית וכיפית בשילוב של משחקים ואתגרים אישיים לחיזוק והעלאת הביטחון העצמי.

אסא הראל
ארני

ארני

אומנויות לחימה משולבת מודרנית

שמי ארני ואני מזמין אתכם לחוג אומנות לחימה חדש למבוגרים בשיטת לחימה משולבת מודרנית המשלבת אומנות לחימה אשר נבנתה על בסיס ה JU-JITSU המסורתי היפני עם השלמות מאומנויות לחימה נוספות המתמחות בהגנה עצמית. הלימוד בנוי כך שבכל רמה (דרגה\ חגורה) לומדים כלים הבונים את הכושר הגופני על מרכיביו השונים ושיפור יכולת ההגנה העצמית של המתאמנים. האימון בשיטה משפר את הביטחון העצמי, והיכולת להתמודד במצבי לחץ בחיים בכלל ומתאים לגברים ונשים כאחד. האימונים יקנו לכם יכולות הגנה עצמית יעילה תוך התגוננות מול יריב אחד או יותר בידיים ריקות או בכלי נשק כגון סכין, מקל ועוד.

ארני

 

TOP